Režim dne
zahájení provozu scházení všech dětí spontánní zájmové aktivity, volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogickými pracovníky zaměřené především na hry a zájmovou činnost.
ranní komunikativní kruh, zdravotní cvičení osobní hygiena, sebeobsluha, svačina-stolování.
didaktická činnost, prosociální aktivity řízené činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí, na jejich citový, rozumový a tělesný rozvoj, prováděné podle školního rámcového programu a v souladu se zaměřením jednotlivých tříd.
- Rozvíjení rozumových, sociálních a fyzických znalostí a dovedností dětí.
- Jazykové chvilky, motorika mluvidel, dechová cvičení, fonematický sluch.
- Individuální a skupinové činnosti – výtvarné, pracovní, hudební a dramatické aktivity.
- Zájmové hry – pohybové, psychomotorické a kontaktní hry skupina předškoláků.
- Uvolňovací cviky pro správné držení tužky.
- Celkový rozvoj prostorové orientace, paměti, logického myšlení.
- Celkový rozvoj tvořivosti, řeči, matematických představ.
pobyt venku, osobní hygiena, příprava na pobyt venku.
- Pobyt dětí venku, při kterém probíhají řízené činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí, na jejich citový, rozumový a tělesný rozvoj, prováděné podle školního rámcového programu a v souladu se zaměřením jednotlivých tříd s důrazem na pohybové aktivity, seznamování s přírodou, s přírodními jevy a s okolním světem (v případě nepříznivého počasí pokračují řízené činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí ve třídách mateřské školy).
- Hry na zahradě, sportovní a pohybové aktivity, hry v přírodě, experimenty, vycházky
oběd, osobní hygiena dětí.
- Sebeobsluha (používání příboru, příprava stolu apod.).
- Seznamování se zdravým životním stylem a stravovacími návyky a zdravými potravinami.
- Spolupráce, kooperace, pomoc při úklidu a přípravě stolování.
předávání dětí.
spánek a odpočinek dětí respektující rozdílné potřeby dětí, individuální práce s dětmi s nižší potřebou spánku.
- Četba a poslech pohádek, relaxační hudba.
- Další nabídka: individuální a skupinové činnosti dle věku a potřeb dětí: stolní hry, grafomotorická cvičení, logopedická prevence, aktivity vedené v rámci klidového režimu.
- Nejstarší věková skupina – klid na lehátku je zkrácen, individuálně dle potřeb, poté volné a individuální manipulační hry na vymezeném prostoru.
osobní hygiena, odpolední svačina.
zájmové činnosti a aktivity dětí.
- Hry, pokračování didakticky cílených a individuálních činností.
- Pobyt na zahradě MŠ – dle počasí, odpolední zájmová činnost (kroužky) odchod dětí se zákonnými zástupci (nebo dohodnutými pověřenými zástupci) ze školy.